Monday, August 24, 2009

puase best!

Diam tak diam, dah 3 ari rupenye kite brpuase kn? like usual, first day msti plg best! :) cm taun2 lps gak, aku akan berbuke puase rmai2 ngan family aku.. kt mne? ofcoz la umah nenek aku yg jd mangsa. hehe~ and aku rse mse first day ari tu mmg bnyk gler la mknan. mne tak nye.. each family kna sediakn plng minimum satu menu. bkn yg simple plak tu. :) tp, nseb bek la sume tu tak dibazirkan. sbb dah mkn rmai2 kn? then, ble dah msuk ari kedua.. mknan dah kurang cket. tp, takde kurang byk mne pn! haha~

Anyway, aku mmg rse enjoy sgt pose taun ni. tp, maybe feeling ni akan berubah klaw aku dah blek hostel kot! yela, tak taw lg cmne nak sahur. tgk gaye cm harapan jea nak aku turun dining tu pkl 5 pagi.. :) dah la dorm aku bpk tnggi. mknan kt dining tu plak msti tak mndtgkn selera aku cm aku sahur kt umah. haha~ (nak mengutuk plak aku ni kn?) emm.. kite wait and see jela nnt! :)

BUT, at the same time.. aku rse rndu gler nak pose together ngan sume soulmate aku. yela, taun lps plng best gler! dah la nak PMR.. tp cm owg tak nak amik exam! haha~ that's time everything look sweet! taun ni the first year aku tak dpt nak bwat sume tu lg. mse mmg cpt sgt brlalu ouh! :( I really miss everything that I have done before.. tadarus Al-quran.. dpt sahur, pose, and buke everyday ngan owg yg aku sygs! but now it's totally different. emm.. nak bwat cmne kn? sume bnda prlukan perubahan.. satu ari nnt bile dah msuk 'U', lg byk cabaran yg aku kna face. and skang ni Allah nak aku try utk sglanya. sbb Allah nak aku tak rse janggal bile ada lg perubahan yg akan aku lalui.. bile? utk ape? kenape? hanye Allah jea yg Maha Mengetahui setiap hikmah di sebaliknya..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.