Tuesday, August 9, 2011

selamat berpuase :D

~assalamualaikum~

Seriously aku dah sangatt lame tak update blog ni. haha. redha jela weyh. makin lame. perasaan malass tu makin meriah dlm diri aku utk merapu kt blog ni. sbb ape pun tak sure la. anyway, selamat berpuase to ALL Muslims. kejap je mase berjalan kn? aku rase mcm baru je semalam puase utk last year. then tetibe now da 2011 plak.

Ya ALLAH, aku rindu gilaaa nak puase ngn mereka mereka itu. sedihnyee. kt hostel macam dulu. sahur yg terlebih excited turun awal. kehkeh. org lain malas je nak pegi dining tu. tp aku ngn syiran mmg akan turun. then pegi merayau kt bazaar lagi. puase ramai ramai. yg paling best. terawih kt surau. solat sebelah kawan. klaw nak buat sendiri mmg tak bape nak rajin la kn? tp bile buat kt skola rase best je. kejap, aku taw! yg tak best klaw pak guard jadi imam kot. ntah apehal punce aku pun tak sure. haha.

But this year is totally different la. dah takde nak buka puase kt hostel lagi. tp aku kne lalui semua tu kt johor. alhamdulillah nasib baik dpt jugak sahur and buka kt rumah for one week. sbb aku cuti midsem. terima kasih byk la kpd Universiti Tun Hussein Onn Malaysia. kerana cuti midsem jatuh pada bukan puase. hehe. klaw tak. confirm aku agak sedih sbb first day puase kt selatan ni. ;(

Actually nak wish selamat berpuase je. sbb klaw aku menaip lagi. sure akan merapu yg takde kaitan. kehkeh. harap maklum la kn? hope this year akan lebih baik drpd taun yg sebelumnye. last but not least. this year is the first year puase ade awak. then raye pun first year. hee. padahal dah lame 'awak' tu wujud dlm hidup aku. haha. tp start from this year macam meaningful la. okay ayat last ni iklan sampingan je taw. tak bace pun bagus. ;p

ok daa~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.