Sunday, September 11, 2011

raya for 2011 :)

~assalamualaikum~

Hye there. apa macam today? sihat? da makan? sejak bile aku kisah org makan ke tak ni? hehe. first of all. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. tak sangke pejam celik da raye kan? rase baru je semalam first puase. cmtu la mase. cepat je berjalan.

Anyway, raye taun ni aku rase agak best la. maybe sbb each family berkumpul kt selangor. yela klaw tak msti ade yg akan balik kampung kan? kt johor la paling jauh. kampung aku selangor je. so blek anytime pun bleh. ape lagi first day raye sure paling best kan? da lame tak snap plus ade sesi photoshoot. yg akan melibatkan semua family. mmg dekat satu jam kami bergambar sahaje. muke lpas nanges la kot. yela baru abis sesi bermaafan. so here the HASIL. hee~ :)



ini adalah semua makcik plus ade mak aku. plus sorang je pakcik. same tak muke?



yg ni family aku. okay fine muke aku hodoh la. sbb pagi raye tudung wajib buat hal. sabar jela.



ni semua orang yg ade mase pagi raye tu. aku bleh je nak upload pic utk setiap family. tp MALAS weyh. kerajinan takde mehh. ;p

Btw, kiteorg still tak lupe kt arwah atuk yg baru meninggal 2 taun lpas. semoga rohnya sendiase dicucuri rahmat dan ditempatkan dlm kalangan org beriman. aaminn. tapi maybe klaw tnye org lain? msti ade ckp raye setiap taun same je. takde beza punn. just aku this year cm best sikit la. sbb da bukan budak skola plus da besar kot. 18 already right? plus first year aku 'together' raye. hihi. duit raye aku pun lagi BANYAK drpd adik aku taw. tu yg penting. makin besar makin byk plak dahh. aku pun pelik. haha. anyway THANKS to all yg memberi ea? jasamu dikenang. ;D

ok.. bye awakk~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.