Monday, March 21, 2011

the date of 23 again.

~assalamualaikum~

Okay.. dah bpe hari tak jenguk dashboard ni. aku busy cket la. bru je blek dari Port Dickson aritu. hee~ :) takde lme sgt pun kt sne. tp not bad la. sbb aku dah lme TAK mandi pantai. hahaha~ so ble ayah aku ajak pegi? mmg on jela. hahh. amik la kau. ntah bpe jam kiteorg berendam dlm air masin tu. hehe~ nasib baik muke tak sunburn. klaw tak.. amik result nnt sure org tnye. *perasan je kn?

Yes.. back to the number above. ape dye? 23 March result SPM?? huhh~ finally kn? after dah bpe banyak tarikh jadi rumours. seriously aku tengah rse CUAK nak mati kott. hanya Allah je yg taw dlm hati ni. huhuhu~ npe tak biar je result tu? aku tak nak taw bley tak? rse cm tak kuat la. TAKUT gilaa. 1001 macam perasaan dah ni. haih. penyakit mse nak amik result PMR dah serang blek la. skrg confirm makin nazak. haha~ ya Allah.. berikan aku kekuatan menghadapi semua ini. bantulah aku memperoleh kejayaan tersebut. aminn. sbb org ckp kite kne la yakin kn? dah banyak berdoa selama ni. Allah dengar doa kite. then dah bwat yg terbaik kn aritu? insyaAllah bley. hope sangatt la.

Masalah nye skrg.. nape msti 23 jugak? klaw nak taw.. tarikh 23 ni dah sebati dlm hidup aku. birthday aku, then birthday budak sorang tu plak. ape lagi? aku msuk TIKL pun 23 Februari klaw tak silap. then SPM 23 November kn? haih. tetibe now? result SPM plak. klaw cmtu.. esok wedding pun aku amik tarikh ni la. meaningful kn? haha~ kau jgn berangan lbey la bihah. ishh. merepek je. -,-"

Ishh.. aku rse cm nak pengsan la. nnt aku pegi skola sorang je. sbb tetibe ayah aku ade meeting pagi tu. huhuhu~ actually rse excited nak jmpe kawan. TAPI?? perasaan cuak ni dah melebihi segalanye. emm.. actually aku cm tetibe speechless kott. dah rse tak tentu arah. so? sume idea nak taip dah hilang. haha~ nasib la klaw entry ni tergantung tak bertali. harap maaf. ;D

ok.. bye!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.