Sunday, February 20, 2011

adakah ini suatu 'comeback' ?

Eyh, comeback? ape tu? bkn salu bnde alah ni utk artis je ke? yela, comeback utk bwat album ke.. utk singing again ke? tp ape kaitan nye ngan kau ea? haha~ actually kn.. nak taw tak? dah bape lme gler aku tak menjenguk kt blogger aku ni weyh! last posting? bln 3 last year kott. hahaha~ actually ikut niat awal dah mlas nak usha lagi bnde ni. lgpun last year aku busy je. takde mase nak online sgt. yela kn.. blek umah pun jarang je. bkn cm form 4 dlu? every 2 weeks. WAJIB utk aku nak blek umah! haha~ then, klaw aku blek pun mlas nak bebel kt blog ni. byk bnde lain nak kne settle. mostly mase yg aku ade ble kt umah sometimes.. bwat anything else yg best. salu nye aku story bnyk bnde kt my beloved mother. hee~ :) sume bnde yg happen kt skola aku nak gtaw. ;D

Okay.. stop cite psal bnde lme la bihah. tu mse dlu. time kau still bdk skola lagi kn? now kau da jd PENGANGGUR tetap kott. haha~ dok umah je. ;D then segalanye bermula pada suatu hari.. secara tak langsung, aku fikir la. ape lg yg best nak bwat kt umah ni ea? klaw online fb pun sometimes bosan je. sbb ape? ntah la. haha~ tetibe kn? idea pun datang kt kepale otak aku ni. cmne klaw aku aktif blek blogger tu? kesian gler kott. dah lme aku biar kn bnde alah ni. tergantung tak bertali agaknye. klaw dikenangkan.. cm hidup segan mati tak mahu. haha~ yela. tak salah kn? niat asal nak bwat baru je. TAPI?? tetibe rse malass la plak nak create password, default la, dan berbagai lagi. so.. aku decide la. aku continue je. ape yg ade ni. kau sambung la segale bebelan di sini gak ea? hee~ :)

TAPI?? cube la tengok blog ni. tak ceria kn? actually aku ni bkn la jenis yg creative person taw! tu la psal bab bab nak create header ke, letak gambar ke, anything la. mmg aku nak mengaku ni. seriously kurang RAJIN plak. hahaha~ tu yg old posts pun sume just luahan hati je. takde pun pape grafik yg menarik perhatian kn? hehe~ tapi.. it's ok. mybe later ni. klaw aku rajin kn? aku cari la something yg bley bwat blog ni menarik cket. tak kesa la pape ea? tengok tahap kerajinan dlu la kott. ;p klaw aku rajin, ade la wujud header baru nanti ea? so conclusionnye.. aku akan kembali aktif di dunia blog! excited la plak? haha~ then, jgn terkejut la klaw tetibe dlm satu ari je? aku bley bwat lbey 2 post kt sini. almaklum la.. sume bnde nak cite kn? hee~ :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.