Saturday, February 26, 2011

bile terasa rindu? ;(

~assalamualaikum~

Firstly.. alhamdulillah. demam aku dah baik. :) TAPI? semalam sehari suntuk aku tak sedap badan taw. nasib baik la sehari je. mse pagi tu rse nak demam je. then dah okay sikit. sbb dah makan ubat kn? rupe rupenye.. wktu malam dye nak menyerang lagi. serious malam tadi rse panas gila. huhu~ dah la ubat abis. then sruh la ayah aku belikan panadol actifast tu. bru la terus baik. after that bru ade mood nak bwat anything else. just yg aku pelik kn? org demam salu takde selera nak makan. tp aku ni cm bese plak. nape ea? emm.. ntah la. ;p

Actually, nak cite psal rindu la. kau rindu sape bihah? nak kte boyfriend? belum berpunya kn? haha~ ntah la. tetibe aku teringat zaman jadi budak skola. memory dok hostel. :') even 2 taun je kn? TAPI.. mse tu aku sorang je yg taw bape lme aku 'homesick' weyh! haha~ mse form 4 blek 2 mggu sekali. tp.. everyday nak countdown bile nak ari jumaat. then excited packing baju la bagai. bukan aku sorang je. satu dorm agak nye cmtu. haha~ ;p then sometimes kn? mse tengah calling family tu. dah start la scene rse nak menangis sebagainya. huhu~ ;D actually, aku pun tak taw apasal doe. yela. nak ckp rindu kt dyeorg tu msti la kn? tp, cm kelakar je klaw dikenang. rsenye mak aku taw ke aku nanges ea? aku dah control abis tu. hahaha~ even tengah cite bnde yg tak sdey pun. tetibe plak air mata nak mengalir. adoyai~ *kantoi la sume kt sini weyh! jgn bgtaw org lain taw? ;D

Then.. aku rindu nak solat berjemaah kt Surau Al Falah. ade bnyak memory kt surau tu. bnyak bnde la yg happen kt sne. ape dye? adolahh. hahaha~ klaw aku bgtaw kt sini msti org nak kate aku ni 'jahat' kn? hehe~ ;p tp, actually takde ape pun la. just klaw ingat blek.. rse cm nak go back at the moment. lagi rindu ape? nak bangun awal kt hostel, ber 'after' toilet, basuh baju, bergosip wktu petang. hahaha~ klaw nak bwat list.. ntah sume bnde aku nak miss. ;D yg paling penting? aku RINDU gilaa nak tido ngan kawan kawan. yg special? my bedmate la. Syahira Nabilla. huhuhu~ ;( ingat lagi kott. mse awal taun aku jahat taw. salu sgt tgglkan dye sensorang kt katil. sbb first tu aku tak knal dye sgt. so, aku merantau la dorm Dahlia.. pegi tido ngan cik Opie plak. klaw dah bosan dorm Anggerik.. sbb kt sne ade cik Yana. haha~ senang cite.. sume dorm kawan aku la aku bwat lawatan. huhu~ ;p teruk kn? tp aku bgtaw la dlu kt cik Syiran tu. yg aku jadi org nomad sementara. nasib baik dye okay. sbb dye baik taw. aku jahat cket je. hee~ :)

Dear cik Syiran.. aku rindu kt kau la. dah lme tak tido sme kn? after this mmg takde la. :( kite dah bwk haluan sndiri. every night mmg tak sah la klaw tak story. sometimes pnah smpai kul 2 pagi kott. haha~ except klaw esok ade class mama feri bru tido awal cket. sbb takot nnt ngantuk plak. hee~ :) ntah ape bnde yg kiteorg merapu malam bute pun tak taw la. kau salu amik bantal aku kn? klaw tengah tido tu.. tak heran klaw tetibe bantal aku takde. haha~ then, aku rse kau tak bley lupe ape yg pnah jadi sepanjang one year kite tido sme. alaa. sbb bnde tu aku bwat kau takot kn? shhh.. keep it secret ea. haha~ ;p then, aku rindu nak gossiping ngan kau wktu petang. ingat tak? kite salu mandi lmbt sbb busy potpet la. haha~ plan nak mandi kul 6.. tetibe dah 6.30 bru nak gelabah ayam. haha~ ;D belum lagi nak tggu rambut kering, bersiap la bagai. salu aku ni mmg slow cket bab bersiap. hehe~ mmg org lain akan tggu aku. especially cik Yana tu.. salu dye memekik name aku kt bwah. hahaha~ ;D

Senang cite kn.. sume bnde yg aku lalui dlu nak rindu la. huhu~ mse last year sume nak 'kutuk' skola. sbb ape? ntah la. huhu~ then bile dah kuar TIKL? bru nak rindu la bagai ea? ;p sbb tu org ckp.. kite akan merasa kehilangan apabila sesuatu dah tiada kn? sume kawan aku rindu. dorm Teratai 2010, my beloved classmates 2010, segalanya la. :'( mase cepat sgt berjalan. salu tak caye aku dah abis akola. huhu~ tp, life must go on. ni lumrah kehidupan. no matter what happen.. I will never forget the memories. even klaw ade yg sweet, bitter, or sour.. kn? kn? hee~ ;)

ok.. tataa~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.