Friday, February 25, 2011

saket itu rahmat :')

~assalamualaikum~

Eyh? ade salam la kt pembuka cite ni. huhu~ yes! nak mengaku ni. first time kott aku bwat kt entry. ya ampun! teroknye kau ni bihah? sume entry kau yg before ni takde bagi salam ke? ishh. bukan ape. aku just rase cm ala ala bwat diary kt sini. tu yg main start cite je. sampai salam pun tak ltak kn? yela. klaw diary kn kite sorang je yg bace. mne ade biase bwat salam kn? takpe la. start after this sume yg kau nak cite kne bagi salam taw. baru la sedap bunyi nye. then best utk dibace. hee~ :)

Okay.. actually aku tengah not feeling well today. tetibe plak bangun tido je rase nak demam. huhuhu~ start malam tadi la. first tu.. selsema. aku mmg tak suke selsema. mmg saje nak bwat aku jadi testeless, odourless, heartless. haha~ ;D sume yg ade 'less' kt hujung la kn? then.. bile dah selsema tu. mule la nak dtg plak penyakit batuk, saket tekak la bagai. last sekali.. mmg confirm la rase nak demam pun datang tanpa diundang. huhh~ sume ni mmg pakej penyakit ke hah?

TAPI.. alhamdulillah la. aku ni actually tak salu kne demam taw. klaw dlm setaun tu. nak bwat record.. mmg bape kali je. mybe antibody kuat cket kot. hee~ :) TAPI? jgn lupe ni. sape yg saket tu actually Allah bagi ujian taw? then klaw kite saket tu.. maka gugur la dosa kite. almaklum la kn? setiap manusia mane bley lari drpd bwat kesilapan. so, jgn nak merungut klaw tetibe rase saket pape. alaa. bukan lame pun kn? just be strong ok? :)

ok.. daa~

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.