Monday, February 21, 2011

keCUAKan bermula!

Haaa.. cuak? nak tnye cket la. salu nye kn? nape someone tu berase cuak ea? klaw opinion aku. kite akan rse cuak ble nak tggu something yg belum pasti. dlm kepale otak ni.. akan timbul berbagai jenis persoalan. yg belum ade jawapan. huhu~ okay. now ape yg nak dipersoalkan psal cuak ni bihah? eyh, for sure la ade kaitan ngan aku kn? klaw tak, ape lagi? yg confirm nye? now aku tgh rase sangatt cuak weyh! dah tahap ape pun tak taw la. aku cuak sbb ape? mesti la. RESULT SPM.. okay, mmg la. setiap exam mesti ade result kn? utk menentukan tahap seseorang tu dlm suatu perkara. huhu~ tp masalahnye aku ni klaw dah cuak sgt mmg susa kott. yes for sure. kau mmg akan rase bnde ni ble dah sampai wktu kau nak amik result tu kn? ','

TAPI??? segalanye bermula apabila aku dgr macam macam rumours la. yg paling bwat aku terkejut beruk? sbb ade org ckp result kuar 28 februari la weyh! lawak ape doe? bapak awal! bdk plkn ape cite plak? sbb every year kn mmg kuar after dyeorg abis plkn. takde nye nak kuar bln 2 kott. tak ke sume org cuak? aku ni lagi la. tak payah tnye ape yg aku rase. Allah je yg taw. huhu~ then, sehingga la pada suatu malam.. Mr Sony Ericsson aku pun berbunyi. ade message! from? cik neddy sorang tu la. actually before that aku bru je borak ngan mak aku. ckp psal result la.

cik bihah: mak, cmne ni? klaw result mmg kuar 28? bihah cuak la. takot.. sume ade mak. huhu~

emak: alaa. nape nak cuak? lambat ke cepat nnt taw gak kn?

emm.. yup. aku sgt setuju ngan ape yg mak ckp. TAPI?? sume perasaan tu tak bley nak buang la. tak kn la nak campak kt laut je kot? then.. aku pun msuk blik aku. tunai je weyh! tetibe je ade message drpd cik neddy tu plak dah. adoyai~

cik neddy: baru je call cikgu. and dye ckp mybe result akan kuar about 20 to 28 this month. news also said that too. and klaw ikut plkn, kemungkinan besar mmg bln 3 atau 4 result kuar. sbb kemasukan U bln 9, matrik bln 5. tp mybe budak plkn amik result through post la. just unfair gak klaw dyeorg ade hutang ngan skola.

cik bihah: hah? biar betul weyh. seriously aku tak ready lagi kott. makin cuak nak mati. huhu~

cik neddy: ahh. jgn kau nak tambahkan kecuakan aku dgn menyatakan diri kau cuak kt aku, yg dah sedia cuak ni taw? kang bertambah kecuakan aku, maka semakin cuak la aku nak amik result yg akan menambahkan perasaan cuak kite. * ayat minah ni nak best je kn? :)

cik bihah: yela tu. kau nak taw tak? dlu mse ari nak amik result pmr. aku nanges sbb dah cuak sgt. TAPI? skrg ni bru dgr rumours je aku dah sebak plak. haha~

cik neddy: aku bkn setakat sebak, tp sayu, lemah, terkilan, terharu, lenguh badan, lemah sendi, kurang selera makan, senggugut, sembelit, emosi tak menentu, saket otot, pening kepale, mengigau, mimpi buruk, demam, saket tekak dan juga bersin.

hahaha~ ;D tengok la cik neddy tu? org tgh rse 1001 jenis perasaan. dye pegi bwat lawak plak? ntah jenis penyakit dari hospital mne ntah dye dah research?? aku pun tak taw la. aiseyy~ so, senang cite la kn? rase KECUAKAN aku ni semakin bertambah. sehingga? dah sampai mase nak amik result nnt la. mybe aku dah teruk time tu bley pengsan agak nye. huhuhu~ dah tak senang duduk la skrg ni weyh! ble aku diam je tak bwat pape? start la segale jenis perkare, persoalan yg akan timbul dlm memory otak ni. haha~ ntah la. rse cm penyakit aku utk amik result pmr tu dtg blek kott. mybe kali ni makin teruk dah. klaw nak bwk pegi jmpe doktor pakar pun? mmg takde ubat utk org cm aku ni. haha~ ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.